pondelok 29. júla 2013

Aplikácie v mobile/ application on my mobile

Ahojte, 
dnes vám napíšem o tom, aké aplikácie mám v mobile.

1. Messenger
Prvou, asi aj najviac používanou aplikáciou je Messenger. Myslím, že netreba hovoriť o čo ide. Proste sa vám tam zobrazujú správy z facebooku. 

2.Facebook
Túto appku určite každý z vás pozná. Proste facebook

3.Instagram
Ďalšia veľmi "neznáma" aplikácia. Ak by niekto predsalen nevedel o čo ide, je to aplikácie, kde si pridávate svoje fotky, followujete svojich priatelov alebo známe celebrity a pozeráte si fotky, ktoré pridajú-

4.Camera 360
Tento foťák som si stihla kedýsi dávno. Veľmi sa mi tam páčili možnosti fotenia, hlavne efekty. Teraz by som sa možno mohla poobzerať po niečom inom, začína ma táto kamera nudiť. 

5. Dubblen
Aplikácia na úpravu fotiek, kde vlastne vytvoríte tzv. zrkadlový efekt.

6. PhotoGrid
V mojom mobile nesmie chýbať ani táto aplikácia. Taktiež je to na úpravu fotiek, dajú sa tam dať do rôzných koláži a taktiež, dá sa tam dať fotka do takého rámčeka, ktorý spraví z fotky "kocku" a môžte ju pridať rovno na instagram.

7. Tumblr
Aplikácia, kde môžete pridávať fotky, videá, odkazy. Je to akoby váš blog, kde vyjadrujete svoje pocity (?) . Môžte tam následovať druhých a pozerať, čo oni pridali. Na tej aplikácii som kedýsi bola totálne závisla, teraz tam chodím už len z nudy.

8. Twitter
Myslím, že nieje potreba písať. Určite každý z vás pozná stránku twitter.com a toto je  aplikácia cez ktorú môžte tweetovať a podobne.
9. Whatsapp
Aplikácia, v ktorej môžete posielať ľudom, ktorých máte v kontaktoch správy. Na posielanie je však potrebné pripojenie k internetu. Z môjho pohľadu ale určite super aplikácia, ktorá sa hodí. 
10. Temple Run 2
Toto mi v mobile určite nesmie chýbať. Z dlhých chvíl si túto hru rada zahrám, je to taká menšia závislosť.

11. Prší
Kartová hra, u nás nazývaná Farár. Nehrám ju extra často ale pre prípad núdze, ju v mobile mam, haha. 


To je asi všetko. V mojom mobile sa vystriedalo množstvo aplikácii, no tieto sú fakt tie, ktoré v mobile už mám dlhšiu dobu. Budem rada ak mi napíšete, aké aplikácie používate vy. <3





6 komentárov:

  1. Hahah :D Máme v mobile takmer rovnaké aplikácie :D
    Inak taktiež som si len teraz založila blog, tak ak by si chcela mohla by si sa naň pozrieť :) Bola by som rada :)

    http://la-sissi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow toho mas riadne vela :)

    Dnes tip na super kvalitny a lacny krem na tvar:) http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/poznate-physiogel-creme.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľa ? :) Ani by som nepovedala. :D Bývavalo tam toho aj viac:) .. A tvoj článok si idem určite pozrieť :)

      Odstrániť
  3. Podívej se na tuto aplikaci, je super. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sleekbit.ovuview&hl=cs

    OdpovedaťOdstrániť